luni, 28 octombrie 2013

Concluzii la seminarul “Importanta strategica a relatiei cu clientii”



Am incheiat seminarul de sambata (26 octombrie) unde timp de patru ore, am analizat cat de importanta este relatia cu clientii si ce putem face sa o apropiem de perfectiune (http://cursuri-dezvoltare.ro/importanta-strategica-a-relatiei-cu-clientii/). Ne pregatim pentru sesiunea de feed-back.
Dupa ce ne-am cunoscut, am discutat despre motivatie, clienti noi si clienti vechi, costurile atragerii, pastrarii sau pierderii clientilor, fidelizare si feed-back. Am avut cursanti foarte activi si implicati. Ne-am bucurat de provocarile lor si de raspunsurile lor la provocarile noastre. Ne-am propus o tema pentru acasa: conturarea unei strategii in relatia cu clientii pentru o firma de termopane. O vom discuta la urmatoarea intalnire.




Cu siguranta ar mai fi fost multe de spus, multe de dezbatut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu