“Astazi am o
multime de sarcini de dus la bun sfarsit. Abia mi-am inceput ziua si sunt bulversata
total. Nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa continui. Ma tot gandesc la cate am
de facut si nu cred ca voi putea sa le fac pe toate. Am ajuns de 10 minute la
birou si inca nu am apucat sa fac nimic. Oare cu ce sa incep?”
Va suna cunoscut?
Vi s-a intamplat vreodata?
Cu siguranta, ati
avut astfel de situatii. Nu este usor sa te obisnuiesti cu multe sarcini, sa le
preiei pe toate si sa le indeplinesti cu succes in timpul alocat. Fara
exercitiu, fara organizare, nu vei reusi. Iar ca sa te poti organiza, ca sa iti
poti structura sarcinile astfel incat sa te incadrezi in timp, sa fii eficient
si eficace, trebuie sa inveti din experienta altora care au depasit cu succes astfel
de situatii.
Eficienta nu este
suficienta daca nu este dublata de eficacitate. Daca iti indeplinesti sarcinile
de la birou in 12 ore zilnic, vei ajunge suprasolicitat, epuizat si vei scadea
in eficienta. Trebuie sa inveti sa dublezi eficienta cu eficacitate, sa
indeplinesti toate sarcinile in timp alocat.
Poti afla cum sa
te organizezi, cum sa iti prioritizezi actiunile si cum sa ai un management al
timpului profitabil doar prin prezenta activa la workshop-ul “Organizare,
prioritizare si time management”. In doar doua ore, vei primi cele mai
importante informatii pentru a deveni eficient, eficace si relaxat. Te poti
inscrie folosind link-ul http://cursuri-dezvoltare.ro/organizare-prioritizare-si-time-management/.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu