miercuri, 30 octombrie 2013

Organizare, prioritizare si time management



“Astazi am o multime de sarcini de dus la bun sfarsit. Abia mi-am inceput ziua si sunt bulversata total. Nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa continui. Ma tot gandesc la cate am de facut si nu cred ca voi putea sa le fac pe toate. Am ajuns de 10 minute la birou si inca nu am apucat sa fac nimic. Oare cu ce sa incep?”
Va suna cunoscut? Vi s-a intamplat vreodata?
Cu siguranta, ati avut astfel de situatii. Nu este usor sa te obisnuiesti cu multe sarcini, sa le preiei pe toate si sa le indeplinesti cu succes in timpul alocat. Fara exercitiu, fara organizare, nu vei reusi. Iar ca sa te poti organiza, ca sa iti poti structura sarcinile astfel incat sa te incadrezi in timp, sa fii eficient si eficace, trebuie sa inveti din experienta altora care au depasit cu succes astfel de situatii.
Eficienta nu este suficienta daca nu este dublata de eficacitate. Daca iti indeplinesti sarcinile de la birou in 12 ore zilnic, vei ajunge suprasolicitat, epuizat si vei scadea in eficienta. Trebuie sa inveti sa dublezi eficienta cu eficacitate, sa indeplinesti toate sarcinile in timp alocat.
Poti afla cum sa te organizezi, cum sa iti prioritizezi actiunile si cum sa ai un management al timpului profitabil doar prin prezenta activa la workshop-ul “Organizare, prioritizare si time management”. In doar doua ore, vei primi cele mai importante informatii pentru a deveni eficient, eficace si relaxat. Te poti inscrie folosind link-ul http://cursuri-dezvoltare.ro/organizare-prioritizare-si-time-management/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu